ماه من

****حباب عشـــــــــــــــق****

ماه من

سلام ماه من .....

 

دیشب دلتنگت شدم و رفتم سراغ اسمان

 

اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود

 

گفتم بیام سراغ خودت

 

احوال مهتابی ات چطور است؟؟

 

چه خبر از تمام خوبی هات و تمام بدی های من؟

 

چه خبر از تمام صبر هایت در برابر نا ملایمت های من

 

چه خبر از تمام ان ستاره هایی که بی من شمردی من بی تو؟

 

چقدر نیامده انتظار خبر دارم!

 

 چه کنم دلم برای همه ی مهربانی هایت لک زده....؟

 

راستی باز هم اسمان دلت ابری است یا.....؟؟!!!

 

میدانم.....تحملم مشکل است..... اما خب چه کنم؟!

 

یه وقت خسته نشوی بروی ماه دیگری شوی.....

 

هیچکس به اندازه من نمیتواند اسمانت باشد

 

تو فقط ماه مــــــــــــــن باش و بمان

 

مــــــــــــاه من


نظرات شما عزیزان:

سجاد 074
ساعت18:26---8 اسفند 1392
سلام بر ابجی خوبم



خوبی؟



واقعا وبلاگت خیلی جالبه من خوشم اومد



برا همه متن هات لاییییییییییییییییییییییییک



امید وارم همیشه موفق باشی




پاسخ:سلام داداش گلم مرسی لطف داری شما باز هم سر بزن خوشحال میشم


فروزان دلشكسته
ساعت10:14---6 اسفند 1392
دلمان كه ميگيرد تاوان لحظه هايست كه دل ميبنديم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, ] [ 9:31 ] [ دختر از اهواز ] [ ]